Vážení rodiče.
Obě pracoviště MŠ jsou opět v neomezeném provozu. Vaše děti se mohou vrátit bez omezení zpět do MŠ.
Provoz MŠ bude omezen dle plánu v měsíci červenci a srpnu (01.07. 2020 až 02.08.2020 uzavřeno pracoviště Riegrova, od 20.07.2020 do 23.08.2020 uzavřeno pracoviště Pohraniční).
Zájem o náhradní umístění v době uzavření pracovišť v současné době zjišťujeme.
Mateřská škola Děčín II, Riegrova 454/12,
příspěvková organizace
Seznam přijatých dětí od 1.9.2020
Mateřská škola Děčín II, Riegrova 454/12, příspěvková organizace přijala děti evidované pod těmito registračními čísly:
01 Přijímá se od 1.9.2020 – pracoviště Pohraniční
02 Přijímá se od 1.9.2020
03 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
04 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
05 Přijímá se od 1.9.2020
06 Přijímá se od 1.9.2020 – pracoviště Pohraniční
07 Přijímá se od 1.9.2020
09 Přijímá se od 1.9.2020 – pracoviště Pohraniční
10 Přijímá se od 1.9.2020
11 Přijímá se od 1.9.2020
13 Přijímá se od 1.9.2020
14 Přijímá se od 1.9.2020
15 Přijímá se od 1.9.2020
16 Přijímá se od 1.9.2020
17 Přijímá se od 1.9.2020
18 Přijímá se od 1.9.2020
20 Přijímá se od 1.9.2020
22 Přijímá se od 1.9.2020
23 Přijímá se od 1.9.2020
24 Přijímá se od 1.9.2020 – pracoviště Pohraniční
25 Přijímá se od 1.9.2020
27 Přijímá se od 1.9.2020
28 Přijímá se od 1.9.2020
29 Přijímá se od 1.9.2020
30 Přijímá se od 1.9.2020
31 Přijímá se od 1.9.2020
32 Přijímá se od 1.9.2020
33 Přijímá se od 1.9.2020
34 Přijímá se od 1.9.2020
35 Přijímá se od 1.9.2020
37 Přijímá se od 1.9.2020 – pracoviště Pohraniční
38 Přijímá se od 1.9.2020
39 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
40 Přijímá se od 1.9.2020
41 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
42 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
43 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
44 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
45 Přijímá se od 1.9.2020
48 Přijímá se od 1.9.2020
49 Přijímá se od 1.9.2020
52 Přijímá se od 1.9.2020
53 Přijímá se od 1.9.2020
54 Přijímá se od 1.9.2020
55 Přijímá se od 1.9.2020
56 Přijímá se od 1.9.2020
57 Přijímá se od 1.9.2020
58 Přijímá se od 1.9.2020 – pracoviště Pohraniční
59 Přijímá se od 1.9.2020
60 Přijímá se od 1.9.2020
61 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
62 Přijímá se od 1.9.2020
63 Přijímá se od 1.9.2020
64 Přijímá se od 1.9.2020
65 Přijímá se od 1.9.2020
69 Přijímá se od 1.9.2020
70 Přijímá se od 1.9.2020
71 Přijímá se od 1.9.2020 - pracoviště Pohraniční
72 Přijímá se od 1.9.2020
Výše uvedená registrační čísla bez označení pracoviště jsou děti přijaté na pracoviště Riegrova.
Vyvěšeno dne: 25.5.2020
Mgr. Bc. Kateřina
Zimmermannová
ředitelka školy
Vážení rodiče. Níže se můžete seznámit s tím, co by mělo vaše dítě před vstupem do MŠ umět:
ŠKOLNÍ ZRALOST ZAHRNUJE 3 SLOŽKY:
- FYZICKOU ZRALOST
- PSYCHICKOU ZRALOST
- SOCIÁLNÍ A EMOCIONÁLNÍ ZRALOST
ŠKOLNÍ ZRALOST – znamená dosažení takového stupně vývoje, který umožňuje dítěti s úspěchem si osvojovat školní znalosti a dovednosti, což souvisí s biologickým zráním a zralostí CNS.
Dítě ve třech letech měří mezi 90 – 100 cm a váží asi 13 až 16 kg.
CO BY MĚLO UMĚT TŘÍLETÉ DÍTĚ:
Pohybové schopnosti a jemná motorika
- s jistotou chodí a běhá po nerovném terénu, dovede udržet rovnováhu, rádo tančí
- již lépe koordinuje své pohyby (umí stát na jedné noze a skákat snožmo)
- zlepšování zručnosti (zvládne přelít tekutinu z nádoby do nádoby nebo navléci korálky na šňůru)
- kamarádí se s pastelkami – kreslí kruhy, začíná vytvářet „hlavonožce“ (tužku zvládne držet prsty)
- pracuje s modelínou
- postaví věž z deseti kostek
Dovednosti
- dokáže se najíst samo lžící nebo vidličkou
- napije se samo z hrníčku
- umí používat toaletu a i v noci být bez plen
- umí se samo obléci a svléci, popř. zvládá s dopomocí dospělého
- rozvoj samostatnosti
- má rádo společnost, zapojuje se do hry, občas již dokáže půjčit hračku kamarádovi
Vývoj řeči a myšlení
- stavba věty je jednoduchá (slovní zásoba až 1000 slov)
- pojmenovává obrázky, které vidí
- zná své jméno a ví, jak se jmenují rodiče
- ví, jestli je chlapeček nebo holčička
- začíná zpívat písničky
- pozná základní barvy
- začíná řešit problémy, reaguje na pokyny dospělého
- typická otázka „proč“
Na pravidelnou docházku dítěte do MŠ by hlavně měli být psychicky připraveni taktéž i rodiče, aby svým pohodovým a povzbuzujícím přístupem tak dětem umožnili snadnější vstup…